Vi hører gjerne fra dere - kontakt oss for hjelp og mer informasjon.
Besøksadresse: Stasjonsgata 5 3.etg
Postadresse: Postboks 36, 4575 Lyngdal
Telefon: 38 33 47 80
E-post: post@bhtsor.no
Besøksadresse: Linnegrøvan 24
Postadresse: Postboks 980, 4682 Søgne
Telefon: 38 33 47 80
E-post: post@bhtsor.no
Besøksadresse: Flyplassveien 63
Postadresse: Postboks 36, 4575 Lyngdal
Telefon: 38 33 47 80
E-post: post@bhtsor.no
BHT SØR er en privat, medlemseid og non-profit basert bedriftshelsetjeneste (BHT). Vi er en komplett bedriftshelsetjeneste, godkjent av Arbeidstilsynet, med kontorer i Lyngdal og Søgne. Våre eiere er 250 bedrifter i Agder med hovedtyngde i Lyngdal, Farsund, Søgne, Songdalen, Kristiansand, Lindesnes, Hægebostad, Åseral, Kvinesdal og Flekkefjord. Det er medlemsbedriftenes egne representanter som sitter i styret for BHT SØR.
BHT SØR tilbyr bedriftshelsetjenester gjennom «alt inkludert» medlemskap. Et medlemskap hos oss gir tilgang på alle våre tjenester som er nødvendig for å arbeide systematisk med helse, miljø og sikkerhet (HMS) og forebygge arbeidsrelaterte plager og sykdommer.
Vi leverer tjenester til våre medlemsbedrifter basert på de risikoer virksomheten har i sitt totale arbeidsmiljø. Sammen utarbeider vi tiltaksplan som skal bidra til at bedriftens HMS-målsetninger nås.
Våre team av medarbeidere har spesialistkompetanse innen forbyggende bedriftshelsearbeid og jobber tverrfaglig og helhetlig innenfor alle fagområder (fysisk arbeidsmiljø/yrkeshygiene, ergonomi, psykososialt arbeidsmiljø, arbeidsmedisin & arbeidshelse og HMS-internkontroll).
Engasjerte (ved at vi) gjennom faglig dyktighet og positivitet inspirerer og bidrar til videreutvikling og resultat av våre kunders HMS-arbeid
Ansvarlige (vi er vårt ansvar bevisst) i den myndighetsgitte rollen vi har som fagkyndig og rådgivende tjeneste overfor arbeidsgivere og arbeidstakere i det forebyggende HMS-arbeidet. For å fylle denne rollen, og utføre oppdraget på en tilfredsstillende måte, er vi bevisst vår frie og uavhengige stilling i arbeidsmiljøspørsmål
Kundefokuserte (vi har kundefokus gjennom) å aktivt lete etter og se kundens behov, å sette oss selv inn i kundens situasjon for å bedre forstå deres behov, å spørre oss selv hvordan kan vi bidra til å få mer fornøyde kunder og være verdifull for dem, aktivt hjelpe kunder til å bedre deres resultater og tilføre verdi
Tilgjengelige (ved at vi) er en lokalt tilstedeværende ressurs, tar rask kontakt med kunde når de søker bistand av oss, er fleksible og evner å omprioritere planlagte oppgaver, inviterer til jevnlig dialog og samarbeid med ledelse, vernetjeneste og ansatte